ilknur02 ikiprensannesi_gul benimki şu an 3 ay 22 günlük sadece mama yiyor , doktorumuz 4.ayından sonra ek gıdaya başlayabilirsin dedi bende şaşırdım ama bakalım nasıl bir süreç olacak :)
kartopu23 ikiprensannesi_gul ek gıda doyumluk değildir, bebeği gıdalarla tanıştırma dönemidir. Mamayı eds sistemi ile vermeyi denediniz mi? Göğsünüze bağlayıp oradan emer belki.
kbr-frk-ysf ikiprensannesi_gul ben 4ay 23 günlükken başladım. Sulu Patates püresi verdim. şimdilerde havuç püresi ve sulandırılmış keçi sütü veriyorum anca toparladı yavrum.
Rikaa ikiprensannesi_gul mamalarin icindeki vitamin degerlerini ek gida karsilamiyor malesef. Ben de aynisini sormustum beklicez 6.aya kadar dedi
Rikaa ikiprensannesi_gul sutum yetmiyir galiba dediniz ya o yuzden dedim. Sut azsa formul mama ilave ediliyor 2 yasina kadar. Ek gida doktor kontrolunde 6.ayda baslaniyor meme emiyorsa
Banumeva ikiprensannesi_gul hero baby 4+ Ay Meyve püresi vermiştim ben bi kaç kez ama beğenmedi hiç suratını ekşite ekşite yedi, bide tadımlık verdim ilk gün, ertesi gün aynı saate kadar bekledim hiç alerji belirtisi olmayınca yedirdim az bişey daha 😊
ikiprensannesi_gul Banumeva ben 4 ay olandan alıp denemek istiyorum şöyle 4 hafta daha geçsin 1 ay yani bakalım
Coala Mevasare patates yemeği suyundan ve patatesten 1.2parça taze fasulyeden patlıcan ve bakla hariç ne yaparsam diyelim
Mevasare Coala ezip o şekilde mi yapiyorsunuz patatesi ben haşlayıp vereym birde sadece patatesi salça katmıyorsunuz ozaman patat es yemeğine