ikiprensannesi_gul doktor yönlendirmesi ve verdiği liste ile 4 aylık ek gıdaya başladık. Maalesef mama yedirmenin yolunu bulmalısınız. İlk iki ay bebeği doyuracak kadar vermedik hiç. 1 tatlı kaşığı ile başlayıp 1 minik çay bardağına çıktık ilk ay. İkinci ay da 1 minik çay bardağı çorba ve ikindide de meyve vermiştim. Verdiklerimin ardından da emziriyordum.
aklınızda olsun bir çok AB ülkesinde 120 günden sonra ek gıdaya sağlık bakanlığı kararı ile başlanıyor. 180 günün tabu olması bi bizde var desem yeridir. 4 aylık başlamamızı önerince doktorumuz çok araatırmıs, bir çok ülkenin sağlık bakanlığı kararını incelemiştim. Mutlaka doktorunuzdan liste talep edin, başlangıç oldukça hassas oluyor, benim gibi kuruntulu iseniz liste sizi rahatlatır büyük ölçüde