Deletedmom_29 Annekizz ben kapalıyım dışarıda giydiklerim sorun değil de evde elbise giyiyordum yazın onların önü düğmeli değil 😄 Bebeğim 11 aylık artık o kadar çok emmedigi için yakası açık olanlari giyiyorum bi şekilde emmek isteyen emiyo 😄😄
-Alp- Annekizz yarama tuz basıldı şuan 🙃 yazları sadece elbise giyerim ama hiç önü düğmeli elbisem yokmuş meğer.. Allah’tan ek gıdaya geçtik de 6 saatte bir emziriyorum yoksa bahar aylarında hiç dışarı falan çıkamadım sırf kıyafetim yok diye 😂
mllhh Annekizz Bakınıyorum valla tupbakemanoğlu var instagram da kişiye özel nasıl istersen öyle yapıyor bakabilirsiniz modellere