Annekizz Sizde emzirirken elbise giyemeyenlerden misiniz 😁 O kadar elbisem var ama hiç birinin önü düğmeli olmadığı için giyemiyorum 💁🏻♀️
Jument Annekizz aynen bende öyleyim.. Bir yere gidecek olsak kara kara düşünüyorum ne giysem diye .. Bu ara hep aynı şeyleri giyiyorum hatta. 🥴 gömlek pantolon, kot tunik. Önümüz bayram ne giycem ben yaa. 😳😕
Eymntuba Annekizz aynı durumu bende yaşıyorum ancak işte giyebiliyorum ailecek gittiğimiz hiç Bi yerde emzirme durumundan dolayı giyemiyorum
Eymntuba Annekizz sonradan aldıklarıma dikkat ediyrm ama önceden almış olduğum elbiseler emzirme amaçlı kullanışlı değil
adanur Eğer cafeye falan gidersek giymiyorum ama birinin evine gideceksek ya da arabayla olacaksak giyiyorum ya 🤣 zaten bi odaya çekilip emziriyosun, arabada siyah cam nolacak sanki