Cigdemmi mama düşmanı değilim kesinlikle yanlış anlamayın lütfen ama sadece anne sütü yeterliyse eğer mama verilmesini anlamlı bulmuyorum, benim bebeğim 1 aylıkken göğsümden gelen süt asla 70 cc olmadı ben ama emzirdim ve inanın bebek emdikçe sütüm arttı ( günlük bez sayısı ve kilo alımı iyi olduğu için doktor mama önermedi )