Benim üstteki postlarım silinmiş anlamadım 🤦🏻♀️ Canım hayır Lustralı bana bir psikiyatrist verdi bebeğe geçer ama olumsuz etkisi çok fazla görülmedi diyerek, çıcuk doktorumuz da aynı şeyi dedi ama bunlar kullananlar tarafından o an tutulan datalar. Sonra ben çok şükür ki şu an ki domtorumu buldum ve o hayır ben bebeğe hiç ilaç geçmesini istemiyorum çünkü bebeğe zarar gelmez denilenler bir çalışma değil tutulan datalar dedi. İleriye yönelik takibi konusunda netlikler yok dedi. Ve şu anki kullandığım ilacı dediğim gibi 6 saat emzirmeyerek yarı ömrünün bitmesini ve ilacın parçalanmasını bekleherek içip emziriyırum. Emziremediğim sürede de önceden sağdığım sütü veriyoruz genelde.
Ygmrkaya