Canım malesef instagramım yok, bence mümkün olduğunladarabuk birşekilde doktora gitmenizi öneririm. Bugün gidiceksin sanıeım? Mümkünse ilaçla birlilte terapi de al alabiyosan. Geçmeyecek bir hastalık değil okb için rahat olsun, sadece bir an önce aksiyon almak lazım. Benim elimi sürememe gibi bir durumum yokru da işte bebek mikrop kapacak vs va gibi takıntılarım mevcuttu, ve yoğun anksiyete. Ama gerçekten baya yoğun yaşadım ben öylw böyle değil. O yüzden verebilecek en büyük tavsiye doktora tez zamanda gitmen olabilir