Ahsenimin_Annesi plastik bir şey var dikdörtgen şeklinde ucunda çubuklar var onun ucuna test yapacakları maddelerden değdiriyorlar galiba onu da deriye bastiriyorlar. Çubukların ucu sivri galiba çünkü izi çıkıyor. Canı çok olmasa da yanıyor galiba çünkü benim oğlum ağladı. 15 dk duruyor o çubukların değdiği yerlerin kabarıklığını ölçüyorlar ona göre alerji var veya yok belli oluyor. Bizim deride ne çıktıysa kanda da aynı sonuçlar çıktı.