Benim bebegımde huysuz uykuya dalamıyor kulaklarının arkasında egzama olmuştu doktora gittik gastroenteroloji ye yolladı bizi ordada doktor bu belirtilerle alerji var demem dedı faka bize 1 kutu nesle nin agır alerji mamasını verdı banada süt diyeti verdı 1 ay denedım bebegımde hic bi değişiklik olmadı sadece egzama gectı 2 gun önce gastroenteroloji ye kontrole gittik değişiklik varmı diye sordu olmadıgını soyledim direkt mama raporu cıkarttı ama bebegımın alerjisi varmı yokmu ben anlamadım mamayı aldım ama baslamadım alerjisi yoksa boşuna alerji maması içmiş olacak zararı olurmu onuda bilmiyorum devlette alerji testi yaptırmak istiyorum nasıl bi yol izlemeliyim acaba önce nereye randevu alıcam