Nzlshn Gittim bebek sağlıklıydı şükür. Nst istedi nst sonucuna göre sancın vs varsa bakarım ona göre alttan muayene ederler dedi nst ye girdim ama nst düzgün çıkmadı karnım aç olduğu için sanırım. Doktorum biraz sancın çıkmış ama düzgün çekmemiş yemek ye tekrar doğumhane den nst çektir dedi. Bende çektirmedim işim vardı yarın öbür gün yine gidicem biraz yürüdüm falan ondanmidir bilmiyorum şuan yine sancım var zaten yarın gidicem tekrar bakalım.