burjuvaanne herkeste duzenli sanci olacak diye bir sey yok benim nişanim geldi dogumuna daha var dedi eş dost gule oynaya hastaneye gittim sifir sanci ile hastaneye yattim, 6cm’e kadar tek bir sanci hissetmedim. Gercekte 6cmden sonra cok sancim vardi ama nstde cikmiyordu. Tam acikliga ulasana kadar da nst’de sanci gorunmedi (60-80 arasi) bana ebeler senin sancin gelmiyor dogumun en az 15 saat daha surer dediler. Bunu soylediklerinden 3 saat sonra bebegim kucagimdaydi. Bu işin kesin bir kurali yok o yuzden tedbir amacli doktorla surekli gorusmek lazim son haftalar