ENA Canım benim çok çok geçmiş olsun, dualarım yavrum ve seninle… 50 ml hiç az değil. Ben ilk doğum yaptığımda 30 ml sütüm geliyordu, doktor normal zamanla artacak demişti. Yani seninki iyi bile.
Alyadua5 ENA saol canım benim allah razı olsun inş sütüm çoğalır bebeğim için endişe ediyorum çünkü sütsüz kalacak diye. Bebeğimin adı Alyadua duanı eksik etme
ENA Alyadua5 simdi bile tekrar okudum, daha da okurum. bir an önce gelisip büyüyecek kavuşacaksınız Allahın izniyle yavrunla, dua ederken hissettim içim rahatladı okurken❤
Alyadua5 Mom7262 evet haftanın 3 günü görebiliyoruz cuma günü gitttim gördüm miniciktr anası hayran Alyaduam yarında gidip görecez
Polat2706 Alyadua5 canım benim merak etme bebeğin tutunur inşallah hayata sen şu an sadece sütüne odaklan sık sık sağım yap 2 saatte bir yapmaya çalış benimde sütüm çok az geliyordu küvözde gizlice fotoğrafını çekmiştim fotoğrafa bakıp sağdığımda daha çok süt çıkıyordu. Rabbim bir an önce kavuştursun sizi🙏🏻
egelsenkonuss Alyadua5 gorumcemin ve bı komsumuzun 26 haftalık doğdular su an gorumcemin 8 komşumuzun 14 yaşında masAllah turp gibiler siz sagmaya devam edin benimde kızim kuvezdeydi sagdikca sütüm geldi gece kalkıp kalkıp sağın ben boş boş da olsa cektiriyodum sonradan çoğaldı hep
egelsenkonuss Alyadua5 benim ilk zamanlar 25 ml gelmiyordu bile yinede bı çay kaşığı kadar da olsa sagip yolluyodum siz içinizi ferah tutun kuvez yolu beklemek çok zor bilirim ama o kavuşma anını düşünün
Alyadua5 egelsenkonuss evet beklemek çok zor kızım minicik biliyorum ki zaman gerek bize kavuşmamıza ama o gün nasıl gelecek
egelsenkonuss Alyadua5 gelir annesi hiç merak etme sen sütünü gönderdi hızlıca sagliklica çıksın inşAllah
Ssmyldrm Alyadua5 iki saat e Bi sagmanizi öneririm bebek emiyormus gibi 🙏çok geçmiş olsun Allah şifa versin kavuştursun inşallah
Aezgi Alyadua5 canım tez zamanda kucağına alırsın insallah sütün ona yeter artar bile canını sıkma ilk doğduklarında cok az iciyolar benm bebeğim haftasında doğmadına rağmen 30 ml iciyordu
Yelda35 Alyadua5 canım allah yardımcın olsun bebeğiniz evinize güzel günlerde gelsin inşallah. Ama sütün iyi bence ben 2 aylıkken 69 ml geliyordu
MelteMerve Alyadua5 merhaba canim oncelikle cok gecmis olsun ve Allah saglikli bi sekilde kavustursun insallah yavruna. Benim arkadasim 24 haftalik bile degildi ikizlere hamileydi ve acil sezeryana aldilar. Doktorlar asla yasamaz dediler hele bitanesinden hic umutlari yoktu. Simdi 5,5 yasindalar cok zeki ve akillilar masallah. Mucize bebekler diyolar doktorlar onlara.Sadece cok zayiflar. Hic korkma canim icini ferah tut bol bolda dua et. Sütünde yeter ona sen merak etme bol bol su ic ve sag gitgide cogalir insallah🥰