Pinars Kivircikgirl asla çok rahat. Kullansanız anlarsınız birdaha pedin yüzüne bakmazsınız. İp tamamen içeri girmeyecek zaten orda biyere hafifçe saklanır ya da mayonun içine dışarı sarkma olabilir diye dikkat etmek lazım
Gin Stellaa tampon kullanmayı düşünüyorum😹 geciktirici ilaç ile ilgili çok fazla olumsuz yorum okudum, adet olması gerekirken olmadığu için bütün sancı ve şişkinliği kat kat yaşıyormuş bazı bünyeler. 😹
Mom120 Kivircikgirl günlük hayatta ipin disarda olmasinda sakinca yok sadece yüzerken dikkat etmek gerek suya temas etmesin diye. Tamamen itmiyorsubuz ipi zaten elinizi biraz sokunca bulabilirsiniz hemen. Evet basta biraz kendini hissettiriyor ama alisorsiniz. Hormon kullanmaktansa bana daha zararsiz geliyor
Stellaa Mom120 ay ne çok varmış tampon kullanan inşallah olmam ama olursam onu kullanayım o zaman yalnız düşüncesi bile korkuttu ama napayım
Stellaa Derinsmommm teşekkür ederim bakalım korkuyorum ama baya kişi de kullanıyor demek ki deneyeceğim artık mecbur