Ilkgozbebegim06 bizimde şuan kaka sorunumuz var Bi hafta sonrasında pes ettim bezledim ama yapmadi beze benimde bira işime geldi 2 3 gün etrafa yaptı hatta en son kaka yapamadığı için küçük küçük hep altına kilutuna yaptı bide herkesin tersine benim oğlum hep kaka geliyo gibu olur ya yapamaz 2 dk bir anne çiş geldi diye çağırır oldu 1 saat içinde 10 kere tuvalete gittim belkide sonra da çişini altına yaptı aynı şekil yine devam ettik gün içinde bende dün bezledim artık ama çok şükür ku yine çişim geldi dedi bu da benim işime geldi Bi gün boyunca bezi varken altında tuvalete gitmeye devam ettik bugünde akşam üstü uyuyacak diye tekrar bezldeim ama bez var diye söylememeli yapmadi q