Ilkgozbebegim06 26 aylık kızım 3 hafta önce basladık ilk 2 3 gün altına kaçırdı hatta kakada yaptı 1 kere ama ondan sonra alıştı mesela ilk 3 4 gün yarım saatte bi tuvalete oturttum yaptığıda oldu yapmadığıda sürekli sordum çişin var mı varsa beraber gidelim yapınca süpriz vercem diye öyle öyle alıştık çok şükür kaka yaparken niraz zorlanıyo ama çişte sorun yok geldiği zaman söylüyo çok çok nadir kaçırıyo sabırlı olmanız lazım kolay bir süreç değil tabi