Siass atak dönemi muhtemelen, kızımda aynen böyle ek gıdayı reddetmişti. Hiçbir şey yemiyordu sadece emmek istiyordu ve öyle de oluyordu. 2 kaşık çorba içse seviniyorduk.
Israr etmeyin, sevdiği şeylere ağırlık verin, anne sütü de bu aylarda yeterli olacaktır. En azından bizim doktorumuz böyle söylemişti. Sık sık emzir, ne yerse de kâr say demişti.