Siass benim kızım suan 2 yaşını doldurdu mayıs sonunda. Ve ek gıda dönemi müthiş ilerledi hiç zorlanmadım ayrıca cok mutluydum yeme sorunu olmadıgı için. Taaa ki 13 aylık olana kadar.. bu donemden sonra herşey tersine. Döndü suan asla hiçbir şey tüketmiyor kriz geçiriyorum. Ne kahvaltı ne yemek kalmadı hiç. corba içerdi oda 5-6 kasık bugun sadece süt istedi sabah verdm asla kalkıp kahvaltı etmez bütün gün corbayla durdu diyebilirim. Nolucak bilmiyorum ama karadut özü nün iştah actıgını duydum ve sipariş verdim gelmesini bekliyorum. Allah yardımcımız olsun.