Ayalayay bizim ilk atıldığı günün akşamına oldu sadece diğer gün normale döndü o da çok yüksek değildi. Ama huzursuzluk için yine de calpol verdim ben bebeği rahatlatıyor sizinkinin ateşi de çok yüksek değil ama 37.6 bebeği rahatsız eder bence calpol verebilirsiniz rahatlar