Nazdrovyaaaa bende bu durumdan muzdaribim ama artık deneyimleyerek kolaylastirdim. Biberonu baya sıcak ısıtıp çantama alıyorum bebeğim isteyene kadar o iliniyor zaten tam verilecek gbi oluyor. Sağdığım sütlerden buzlukta donduruyorum. Anne sütü poşetlerinnde . Buz kalıbı var yaninada onu koyuyorum kolay kolay donu çözülmüyor. Donu cözülüncede yanıma çay termosuna sıcak su bulunduruyorum . Bardağın içine sıcak suda benmari usulü biberonu ısıtıyorm. Genelde bide kahve makinem var o çantamda bulunur priz bulduğum yerdede onunla ısıtıyorum . Süt sağma işinide USB ile çalışan makinemi yanıma alıyorm powerbank ile sağım yapıyorum. 7 aylık olduk her dışarı çıktığımda naparim diye düşünüp duruyordm. Yaptıklarım çok uğraştırıcı ama çarem yok gezmek istiyorsam alistm 🤷başka sorun varsa cevaplarım . Artık bu konuda mastır yaptım 😀