Merhaba deneyimli anneler. Biz bugün 1 ay 6 günlük olduk. Evimiz çarşıya yarım saat uzaklıkta. Kaç gündür evdeyim bi sahil havası yapmak istiyorum bebeğimle ama en çok dert ettiğim şey beslenmesi. Göğüs ucum olmadığı için emziremiyorum sağıp öyle veriyorum ve malum sağılan süt 3 saat dışarda kalkabiliyormuş. Eğerki dışarı çıkarsam ve süt sağılacak bi alan bulamazsam nasıl yapabilirim sütü soğuk tutan mini dolaplar alsam onlara baktım hepsi çok büyükler. Tavsiyelerinizi bekliyorum