Berenkooommm Mom62636362 benimde çekti ya ama şuan hiç vaktim yok belki öğleden sonra çayla yapabilirim 😁
Zelisblt Mom356 oh oh afiyet olsun bakıma, yiyebildipin kadr ye hem kendine hem paşaya. Hatta benim yerime de ye 😂
Nefeshiramm Berenkooommm Mutfaktan bağırdım bozma resim çekcem diye 🤣 geldim ki diyo yedim ahsjdjdjjd
Zelisblt Nefeshiramm birazdan memenem yapıcm, onun dışında kahvaltıda tavada patatese bayılırım, zeytin salatası olmazsa olmaz 😍. Mm canm çekti Bn mutfağa koşuyor 🏃♀️😅
Berenkooommm Nefeshiramm ohh miss gibi olmuş elinize sağlık afiyet olsun 🥰 ay fotoğraf çekmeden bozulmazsa şaşırırım zaten bende eşime kızıma hayret nasıl bozmadınız diye 😁
Gunsss Mom62636362 çok keyifli heyecanlı ama streste oluyor tabi, ben kuaföre gitmiştim hastaneye gitmeden kuaförüm doğum ne zman diye sordu 2 saat sonra demiştim 😅😅
Vlns Nefeshiramm kahvaltıyı eşim hazırlıyor ☺️ Öyle bir derdim yok ama kahvaltı sonrası ev temizliği vs var 🤦♀️ Ama onu da birlikte yapıyoruz
Mom356 Sakinee teşekkür ederim yedim valla gece 12 den sonra birşy yemicem ya birdaha onun yerinede yedim😅😅