Nefeshiramm Açlıktan gözüm dönmeye başladı 🤣🤣şöyle lezzetli Bi tarif alsam kızlar hem ocağı kirletmeyecek cinsten olursa memnun kalırım 🤣🤣🤣
Sakinee Nefeshiramm valla ya 6dan beri ayaktayım bende çocuğun bacağını parmaklarını tombik sosis gibi görmeye başladım açlıktan 😂😂😂
Berenkooommm Nefeshiramm canım 3 patatesi rendele suyunu sık içine 1 yumurta kır baharat ekle tavada pizza gibi pişirebilirsin hem çok pratik hemde çok lezzetli
Zelisblt Nefeshiramm birazdan memenem yapıcm, onun dışında kahvaltıda tavada patatese bayılırım, zeytin salatası olmazsa olmaz 😍. Mm canm çekti Bn mutfağa koşuyor 🏃♀️😅
Mom62636362 Mom356 Doğum yapacağını bilerek hastaneye gitmek nasıl bir his? ☺️ Benim doğumum beklenmedikti de, yoğun bir stres yaşamıştım
Nefeshiramm Sakinee bende uyumasını bekliyorum ki şöyle TV bin karşısında güzel Bi kahvaltı yapayım geceden de eviminsüpürüp silmişim en bi sevdiğim sabahı yaşıyorum şuan 🤣🤣
Sakinee Mom356 kız varya yediğin kadar ye bugün Doğumdan sonra seninde maraton başlayacak bizler gibi 😂😂 sağlık sıhhat ile gelsin kuzucugum 🥰🥰
Zelisblt Mom356 oh oh afiyet olsun bakıma, yiyebildipin kadr ye hem kendine hem paşaya. Hatta benim yerime de ye 😂
Sakinee Nefeshiramm anam valla aynı 😂😂😂bende geceden yaptım şuna tezgah tertemiz evde toz yok bebeler öyle yuvarlanıyor yerde bende mis gibi bir kahvaltı hazırlarım eşimi uyandırır çocukları öğle uykusuna yatırır başbaşa kahvaltı planı kuruyorum
Mom356 Sakinee teşekkür ederim yedim valla gece 12 den sonra birşy yemicem ya birdaha onun yerinede yedim😅😅
Mom62636362 Berenkooommm Ben patatese hiç baharat eklemeden krep gibi yayıyorum tavaya iki tarafını da kızartıp kaşıkla delikler açıp yumurtaları patlatmadan oralara kırıyorum 😍 üstüne tuz ve kırmızı toz biber atıyorum
Gunsss Mom62636362 çok keyifli heyecanlı ama streste oluyor tabi, ben kuaföre gitmiştim hastaneye gitmeden kuaförüm doğum ne zman diye sordu 2 saat sonra demiştim 😅😅
Berenkooommm Mom62636362 evet oda güzel oluyor bazen onuda yapıyorum elim boş olursa üstünede biraz kaşar 😃
Berenkooommm Mom62636362 benimde çekti ya ama şuan hiç vaktim yok belki öğleden sonra çayla yapabilirim 😁