ss_umay kolik için yapacak birşey yok bizimkide iki aydır böyle az kaldı üç ayına bakalım biticek inşallah ben kucağıma alıp ziplatiyorum bazen iyi geliyo onu deneyebilirsin mama için bir süre kullan belli ki iyi gelmiş çocuğa gaz damlanida düzenli kullan biraz da olsa rahatlatır çocuğu geçmiş olsun Allah kolaylık versin