ss_umay Allahm bol bol sabır versin benim kızımda kolik 4,5 aylık halada bitmis degil ama tabiki ilk zamanlardaki hali gbide degil cok şükür bebegim ilk dogdugu günden beri takviye mama kullandm hastanedeki ilk gecede 4 saat agladgi icin hemsire vermisti ilk aptamil ve bebegm cok rahat kka yapyordu vs 1. Hafta sonra aptallk edip esimin teyzesni dinleyerek mamayi degistirdim ve sonrası ardi arkasi kesilmeyen bir kabizlik sorunumuz basladi sonrasinda SMA, Sma Comfort, Aptamil, Aptamil Conformil, evolvia, golden goat hepsini ama hepsini denedim bebegime iyi geleni bulmak icin hepsinde kabzlgi devam etti sonunda hipp organik combioticte cok şükür ki kaka yapmaya başladı inanın hangi bebege hangi mamanın iyi geleceği belli olmuyor malsf ki deneyerek bulmak durumunda kalyorsnz ve insallah aptamil iyi gelirde bdha degstrmek zorunda kalmazsnz asıl kolik meselesine gelincede bütün damlalari denedim ama hicbiri ise yaramadi (BU ARADA KULLAMDİGİNİZ BİOGAİA GAZ İLACİ DEGİL SADECE PREBİYOTİK YANİ BAGİRSAK DUZENLEYİCİ) bize tek iyi gelen NURSE HARVEYS COLEX şurup oldu onuda kolik bebegi olan bi abla onermisti cok şükür ki baya rahatladi bebegim trenyoldan fln aldgnzda eczaneye gore cok cok uygun 6 saatte 1 kez 5ml veriyorum hala daha hic arttrmadm ve biberona koydugunuzda kendisi mama gbi icebiliyor benim bebegm en basta oyleydi sonradan skldi diye sanrm istemedi suan aglyo ama agzna skyorm cnku vermezsem hep huzursuz eger kullncak olursanız mamadan sonra verin cnku ilactan hemen sonra mamayi verdiğinizde etkisi kayboluyor Allah yardmcnz olsun umarm iyi gelir ksa surede gecer 🙏🏻