GokSuM aldım 24-36 beden akşam. Arkadaşlara teşekkğr ediyorum , ama ilk yorumlarda hep büyük beden almam gerektiği ile ilgili yorumlar geldiği için öyle aldım . Umarım büyük durmaz 🤷♀️ Bayram kıyafeti olarak düşünmüştüm . Kızım 15 kilo 18 aylık . Çok kötü durmaz diye düşünüyorum ama umarım öyle olur