Kızlar 18 aylığız elbise alacağım kızıma, kilomuzda var gibi öyle çok zayıf değiliz yani. 18-24 mü alsam 24-36 mı emin olamadım . Bayramda giyecek acaba bol gelir mi diye tereddüt ediyorum. Seneye de giymesi için 24-36 tercihim sizce ne yapmalıyım . Zara vs elbise kullandık ama lc kalıbını bilmiyorum 🤷♀️