Kızımla aynı yaşları. 1 yıl 15 günlük kızım da. Kızım 10 aylıkken yürüdü ama nasıl? Ben hep cesaretlendirdim, gel kızım gel gel diyerek. O hareketleri yaptıktan sonra kızım yürüdü. Bay bayı alkışı daha yaşına yakın yapmaya başladı. Hem de birden bire ☺️ Dede baba al aba bunları söylüyor kızım da. Herşey normal. Sakin kalın ve bekleyin. Onlar sünger gibi herşeyi emiyorlar. Göstermeleri tamamen onların keyfine kalmış 😍