buraya yazıp yazmamak konusunda çok çeliştim kendimle ama fikir almaya da ihtiyacım var. kızım 12 ay 21 günlük. kaba motor gelişimi gayet iyi. tutunup kalkıyor sıralıyor tırmanıyor ama ince motor anlamında hiçbir şey yapamıyor. daha önce otizmden şüphelendim gelişim uzmanına götürdüm 10,5 aylıktı o zaman. her şeyi gayet normal cıktı. ismine bakıyor, işaret ettiğim yere bakıyor. bunlarda sorun yok ama alkış, bay bay, gel gel, uzuvlarını gösterme, hayvanları tanıma gibi şeyleri yapmıyor. gösteriyorum mesela eşimle sürekli bay bay yapıyoruz birbirimize dikkatini çekiyo ama kendisi yapmıyor. kelime olarak dede baba mama meme diyor. herşeyden çok çabuk sıkılıyor. karşısına geçip bişey gösteriyorum 2 sn sonra kalkıp gidiyor. tabiki saatlerce oturup oynamasını beklemiyorum ama öğretemiyorum bu yüzden. geçen hafta arkadaşımın bebeği geldi kızımla aralarında 1 hafta var. söylediğim her şeyi yapıyordu, kızımı yetersiz hissediyorum kafama takıyorum. sizinde geç öğrenen bebekleriniz var mı? kendimi rahatlatmaya ihtiyacım var sanırım 🥺