Hum34 sorunlar büyüdükçe boyut değiştiriyor bence. Başlarda olan adaptasyon sorunları yerini ek gıda,yememe ve dişe bırakıyor, sonrasında yürüme telaşları, kaza risklerindeki artış gibi gibi. Ama ben kendi adıma büyüdükçe daha keyif alıyorum annelikten. Hatta bazen ne kadar zor olsa da zaman dursun istiyorum. Çünkü gerçekten çok hızlı büyüyorlar sanki dönüp baktığımda yeni doğduğu zamanlar çok uzakta gibi. Bilmiyorum çok zor ama bence her anı ayrı güzel