Hum34 1 yaşından sonra rahatlıyor insan. Rahatlık derken biz anne baba olmaya alisiyoruz , artık bebeğin dilinden anlamaya başlıyoruz , eski panikler olmuyor, ateşlense hastalansa ne yapacağımızı biliyoruz… Tabii daha hareketli oluyor , istekleri oluyor , inatlaşma ,ağlama oluyor ama deneyim kazandıkça zorlanmıyorsun. Şimdi hem bedenen hem ruhen yorgunsun . 1 yaşından sonra beden yorgunluğu oluyor .