ikiKudurukAnnesi bende şimdi hastaneden geldim boğazı kızarmış ateş huzursuzluk bu sebeple oluyor dedi doktor ateşimiz 38.4 deydi girerken acilden şurup verildi yarım saat sonra 37 ye düştü .Antibiyotik verdi bize bide fitil gerekirse diye.sabahtan beri anca bi çorba içirebildim yatırıp kalkınca ilacını vericem inş .antibiotiksiz düzelmeyecek gibi