Soe sütüm yetmiyor düşüncesiyle kendini strese sokma bunun icin de bez takibini oneriyorlar ve doktoruna mutlaka daniş o sana neyi nasil takip edeceğini cok daha iyi anlatır bak bizimki de uzun sure atamadi bir aylık oldu nerdeyse ama düşüyor değeri ve ben süt yetmiyor emmiyor derken kilo alımı gayet güzelmiş.Kendini strese sokma ve emzirebildigin kadar emzir geçecek Allah ın izniyle