Selam kızlar 🌸
17 gün önce doğum yaptım . Bebeğimi güzel sık sık emzirip üstelik mamada kullanmama rağmen emer emmez kusuyor her seferinde bu yüzdende sarılığı bir türlü geçmiyor hastaneye gidip geliyoruz sürekli kızımdan kan alıyolar mahvettiler çocuğun ellerini 😔 Çok çaresizim 😔 Sizin çocuklarınızın sarılığı ne zman geçti neler yaptınız varmı bi öneriniz yardımcı olursanız çok sevinirim ♥️🌸