Cressida merhaba, internette araştırırsanız yazıları görürsünüz yenidoğan sünneti dışında sünnetleri doktorlar genel anestezi diyorlar.
El kadar olsa da travma oluşabiliyor çünkü bebekte. Ellerinin kollarının tutulması , ağladığında annenin onu kucağına almaması travmaya sebep oluyor.
bir de minik ve hassas bi yer olduğu için kıpırdama durumunda geri dönülemez hatalar yapılabiliyor.
genel anestezi dedikleri bize verdikleri gibi koldan damardan değil.
sadece gaz koklatıyorlar. 15,20 dk uyuyo, sonra uyandırıyorlar.
ürolog arkadaşım , asla lokal olmaz dedi bu travma ve güvenlik konuları sebebiyle