Bebeğim 3 aylık oldu. Sünnet yaptıralım dedik.doktora lokel yapıyorsunuz dememle bırlıkte doktor coştu :)) asla olamaz , bu cocuk istismarıdır . Asla olmamalı falan filan genel olmalı cok rahat olucak bılmem ne..
nasıl cıktıgımı bılmıyorum odadan . Sizde de böyle seyler oldumu. ? Veya lokel olan bebıslerınız nasıl atlattı merak edıyorum.
Ben lokel olur diye düşünürken şimdi hepten vazgeçtim. Büyüyünce olsun. 🙄