Miracinannesi2021 Kızlar beşinde yatmıyor bazen baybnest yatmıyor eşim çingene beşiği kurmak istediyor ama ben beğenmiyorum bugün pusete yattı sizce sakıncalı mı 2 aylık bir bebek için?
Berenkooommm Miracinannesi2021 çok uzunca bir süre gündüzleri çingene beşiğinde gece kendi beşiğinde uyudu puset hiç rahat değil bence uzun süre uyumak için
AlmilaDoga Miracinannesi2021 ben o beşiklere asla sıcak bakmadım çünkü hep onu ister uyurken diye alışırsa aynı battaniyede sallama mantığı 🙈
Sumeyyebaglan Pusette belli bi süreyi geçince çocuğunun kemik gelişimi açısından sağlıklı olmadığını duydum. Çingene beşiğinden kastınız şu bebek hamakları heralde. Çocuk için oldukça rahat ve oyalayıcı
Berenkooommm AlmilaDoga bende korkuyordum alışırsa diye şükür alışmadı kızım ya kucaktada uyurdu sallarkende uyurdu kendi kendinede uyurdu en büyük korkum ona alışırda başka uyumazsaydı 😂
Petitom Miracinannesi2021 uyutmak için ben puseti üç ay kadar kullandım belini doldurdum içine gömülmüyordu uyuyunca da alıyordum bazen de yarım saat bir saat yatıyordu ben hiç bir sakıncasını görmedim hatta sallamaya alışmadı dediğiniz gibi salınacak kurarsanız sürekli onda sallanmak isteyebilir