Tatlican Deletedmom0099 En sevdiğim post elbise seçmek 😀20yaşlardaysaniz yesil.mavi daha olgun yaşlara gider gibi geldi
Deletedmom0099 [silindi] Mom356 Zehrayaz345 Ultraslan40 Mom0363 Zumraa12 Eylulunannesiiii Tatlican kızlaar şansıma yeni model gelmiş, postta paylaştıklarım benimde içime sinmemişti ama bedenim sadece onlarda vardı. sizceee bu nasıl? hepinizin kafasını şişirdim kusura bakmayın 🥰
Zumraa12 Deletedmom0099 evet takımlar çok rahat oluyor bedeniniz büyük mü salaş elbise modelleri de var çok şık duruyorlar
Deletedmom0099 Zumraa12 evet 48 bedenim ama aldığım elbise göğüsten sıktı. iade yok değişim var mecbur sayfadan seçmek zorundayım ama tunikli modelleri de pek beğenemedim. kafam çok karışık 😂
Deletedmom0099 Ceren245 evet ama bu sayfadan elbise aldım bedeni olmadı, iade yok değişim var bu yüzden bunlardan seçmek zorundayımm
Mom0363 Deletedmom0099 Diğerlerinden çok daha güzel 👍😍 Kuşağı ile birlikte kullanmanı tavsiye ederim.. 🥳
Beyziikoo Nik_mik_yok Hanımefendinin kendisi değil ki yani değil mi instagram sayfası ne saçma bir yorum 😤
Nik_mik_yok Deletedmom0099 iyi günler de giy inşallah. Bı önceki elbiseler demodeydi . Bunu bulduğun süper olmuş
Beyziikoo Deletedmom0099 Aslında ikisininde tarzı ve kullanım yeri farklı olur bence. Yeşil daha gündelik spor tarzı, mavi daha hareketli yeşile göre 🤷🏻♀️ Ama ben maviyi kollarını kesimini daha çok beğendim daha hat kapatan bir kesimi var 😃
Beyziikoo durununannesi2606 Pardon da, instagram hesaplarından ekran görüntüsü almış hanımefendinin kendisi değil ki bu. Olsa bile size ne ?
Beyziikoo Deletedmom0099 Bu da çok güzel kuzum ben geçen sene pudra rengini diktirdim kendime çok severek kullanırım 😍😍