Elissa_S hiiiç zor değil bebekten bebeğe değişir bence biz izmirdeyiz her hafta sonu gidiyoruz denize kızımın mayo bezi iki adet havlusu mustela güneş kremi sinek kovucu , puseti . Yedek kıyafet falan bi zıbın yetiyor izmirde zaten normal evdede zıbınla geziyor. kızıma gölgelikli simit aldık ona bindiriyoruz bebeğim dört aylık. yanında ben babası yüzdürüyoruz simitle bizde yanında simiti tutuyoruz oda ellerini şap şap yapıyor. Denizden çıkınca onu kucağıma alıyorum sonuçta ikimizde ıslağız kendime bi havlu sarıp şezlongda onun mayo bezini çıkarıp normal bez takıyorım bi zıbın geçiriyorum üstüne önceden müslin serdiğim pusetine koyuyorum denize çeviriyorum yönünü denizde oynayanları izlerken ben gidip kabinde yedek bikinimi giyiniyorum geliyorum mis gibi kuru kuru alıyorum emziriyorum pusete koyuyorum uyuyor. 1-2 saat o sırada babası başında duruyor ben baya bi yüzüp geliyorum sonra ben duruyorum eşim gidip yüzüyor tekrar uyandığında mayo bez giydirip tekrar deniz tekrar aynı şeyler sonra benim diğer bikini kurumuş oluyor bu sefer bebeğimi kuruladıktan sonra onu giyiyorım tekrar emzir , bende acıkıyorum yemek yiyoruz sahilde bişiler içiyoruz öyle yani harika oluyor ben bebeğimle her yere gidiyorum korkmana gerek yok . Hafta içleride bebek bakım odası olan yerleri kafeleri bildiğim önceden araştırdığım için arkadaşlarımla kahve içmeye falan gidiyoruz bir sıkıntı olmuyor git bolca eğlen mutlu anne mutlu bebek 🌸