Elissa_S bizde ilk 3 aylıkken gittik boyun simidi kullandık zaten çok suya sokamamıştık sevmiyordu o dönem
Siz çıktığınızda zaten havluyla kurulandığınız zaman öyle çok ıslak kalmıyor üstünüz en kötü havluyu sararsınız kendinize yada plaj elbisesi giyersiniz
Bebek arabasını yanınıza alın biz hep onda uyutuyorduk
Ben özellikle akşam uyku saatlerini hiç bozmadım gerek odada gerek bebek arabasında uyuttum o yüzden zorluk çekmedik dönüncede
Bende sallıyorum 3 aylıktı bir kere beni çok zorladı müslin örtüye koyup orda salladık eşimle, sonra arabasına yerleştirmiştik😃