Şuan hem prima hem sleepy kullanıyorum. Sleepy külot bez hiç sızdırmıyor ama iz yapıyor diye kullanamadım, normali daha iyi yumuşak ve rahat. Primadan Sleepye geçince de bir sıkıntı yaşamadık. Yalnız sleepye geçerseniz bir numara büyükten başlarsanız hiç bir sızdırma sıkıntısı yaşamazsınız. Bence düzenli değiştirmek, popoyu havalandırıp kuru tutmak ve bezi uzun süre bekletmemek sızdırma, pişik gibi sorunları ortadan kaldırıyor. Canbebe, baby turco gibi çeşitli bezleri de kullandık, sürekli değiştirmeme rağmen aylardır hiç pişik olmadı bebeğim :)