Yavrusununannesiii Kızlar doğumdan bu yana prima kullanıyorum ama çok pahalı pişik uapmıcak sızdırma yapmayacak popoyu kuru tutacak bez varmı denediğiniz
Evrim1906 Yavrusununannesiii ilk başta bende prima kullandım sonra palalı geldi genelde internetten molfix alıyorum yada marketleri takip edip indirim den alıyorum gerçekten pahalı bezler
zeyzey77 Yavrusununannesiii Her bebegin cildi farklıdır. Benim bebeğime pişik yapmayan senin bebeğine pişik yapabilir
Urass78- Yavrusununannesiii molfiks canim digerleri cok sert ve popoyu hava aldirmiyor hele sleppy asla diyorum
Durukusunannesii Yavrusununannesiii molfix memnunum primadan sonra tek iyi gelen bez hele sleppy kullandım pişikmi dersin sızıntımı dersin hersey vardı diğerleride pişik yaptı
Hilalyd Ybb araştırmanızı öneririm çook memnunum çok rahat kullanımı ( yıkanabilir bebek bezi ) , 3 aylık oğlum daha hiç pişik olmadı bu sıcaklara rağmen çok şükür
Kkcan Sleppy minies bebeland Prima Molfix canbebe Komili denedim Prima dışında kalite olarak canbebeyi öneririm minies de aynı özellikte güzel ama bizde lastik izi yaptı minies ve canbebe incecik sızma yapmiyo fiyatlarida uygun
Kucucugumdogam Yavrusununannesiii bende aynı şekil bez arayışındayım primadan memnunum fakat pahalı sleppy, baby turco, ve a101in kendi markasını kullandım nedense sevemiyorum primayı bırakamıcam sanırım.
Azyef Yavrusununannesiii sleepy bionaturale geçiş yaptım pişik ne kadar sürede oluyor bılmıyorum ama 3. Gün sımdılık yok ebat olarak slepy primadan bı numara önde gidiyor .primada 2numaraydım 3 ünü aldım oldu.fiyat olarakta Çiçek sepeti indiriminden aldım ucuza denk geldı adeti 59kurustı
zynn Yavrusununannesiii Ya ilk ayda bez küçük geldi. Büyük numara aldım onda da içindeki emici partiküller resmen parçalanıp poposuna yapıştı. Koku desen cabası valla sevemedim