Ya ben de 37.haftada doğum yaptım ama doktorun verdiği tarihe daha 2-3 hafta vardı ve her şey yolundaydı. Asla bi sancı hissetmedim. Kontrole gittiğimizde nst çeken hemşire doktor seni her an doğuma alabilir,ilk kez bu kadar yüksek sancı ve kasılma görüyorum nstde demişti. Ben de dalga geçiyor sandım. Doktora sonucu gösterince hemen doğuma aldı beni. Kalp ritmi bozulabilirmiş bebeğimin. Ama asla ne bir sancı ne bir rahatsızlık hiçbir şey hissetmemiştim. Zaten sezaryen olmak istiyordum ama dalgınlıktan çatı muayenesi yaptırdım aşağı inip 😂 yarım parmak kadar açılma olunca acil sezaryene aldılar vakit kaybetmemek için. İyi ki de öyle olmuş. Sizin bebeğinizin de allah korusun kalp ritmi etkilenebilirdi vs vs. Önemli olan sağlıkla dünyaya gelmeleri 🥰 erken veya geç hiç fark etmez 🥰