Kubra-07 bende 35 haftada doğurdun 2. Kızımı . Bir sebep bize de söylemediler . Bir ara bana 7. Aylarda doktor , ılık görse gelecek senin kızın çok yorma sen kendini yinede demişti . Ben o gün 8.5 km yol yürümüştüm 🙈 belki dinleseydim beklerdi . Ama doğduğunda kordon boynuna dolanmıştı . Doktor iyi ki erken dolmuş , büyüyüp gelişseydi o kordon onu boğabiliridi dedi. Her işte bir hayır varmış . Sonra iyi ki erken olmuş dedik