ikizbabymom Furug enfeksiyonda genelde inatçı ateş oluyo ama bilemedim sistit olabilir mi suda oynası diyosun
ikizbabymom Furug koku bazen oluyo bi çeşit enfeksiyon o da sık idrara çıkma değil idrar zorluğu aslında yanma olur yaparken idrar torbası dolu gibi hissediyosun ama bi iki damla anca yapabiliyosun