Furug enfeksiyon olabilir… İlkinde de ikincide de idrarı almak çok zor oldu. İlkinde sonda ile denedik yine olmadı. İdrarı yokmuş. Çok ağladı o halleri gözümün önünden hala gitmiyor. Zar zor torba ile aldık. Enfeksiyon çıktı, antibiyotik verdi. 1 hafta sonra yine idrar istiyorum dedi. 3. Günün sonunda alabildik. Çıldırmak üzereydim