Alina19 ben valla bizzat şehir hastanesine gebe okuluna gittim orada da emzirme hemşireleri vs var o kadar muhteşem ilgilendiler ki akşam bile watsapp tan görüntülü arayıp bebeğin emmesine baktılar . Ama sütüm az . Buhun öğrendimki safra kesemde taş varmış vücudum yediklerimi sindiremiyormuş. Sanırım tıbbi bir problem yaşıyorum 1 aya kadar ameliyat olucam . Sezeryan üzerinden biraz zaman geçsin öyle ameliyat edeceğim dedi doktor . Ama ben hala upraşıyorum emzirmek için. Aralarda da elektrikli pompa kullanıyorum