Kizim07 hahaha sizde kendimi gördüm gerçekten 😂 emsin veya mana içsin. Onlar bir sekilde büyüyorlar, büyüyecekler. Anneler üzülmesin, elbette herkes ister emsin, anne sütü alsin. Ama olmayinca da annelere yuklenilmesin artik, onemli olan annenin mutlulugu. Anne mutlu=Bebek mutlu❣️