Kizim07 kesinlikle oyle😍 dun bir arkadasim dogum yapti ziyaretinde gittigimde emzirme savaslari diye adlandırdığım birçoğumuzun yaşadığı bu durumla uğraşıyorlardı. Kimse degil ama ben çok duygulandim, agladim hala etkisindeyim. Simdi kızım kocaman oldu emzirmeyi aştık ama baska seyler eklendi. Onlar da geçecek artık annelige iyice ısındığımı fark ettim. Boşluğa düşmüyorum, eskisi kadar paniklemiyorum bircogumuz da boyledir. Ne bileyim analık delilikmis ama yine de sevdim, sevdik. Evlatlarımız her sey onlar icin😍