Ben de çok ugrasmistim. Gogus ucum olmadigi icin kızım asla emmek istemiyordu ben de asla biberon veya mana vermiyordum. Silikon gogus ucunu bile oyle zor kabul ettirdim ki. İlk dogdugu zamanlar eski kafaya uydum biraz ılık suya çok çok az toz seker karistirdim. Kizim aglayinca agzina damlatirdim ve gogsume. Aglarken bir anda agzina geleni emmeye calisirdi iste o an gogsumu agzina tikardim. Hoplaya ziplaya gezerdik evde. Simdi 8 ay 26 günlük ve emekleme pozisyonunda bile emdigi oluyor gece her kalktiginda meme istiyor oyle bagimli oldu. Diyeceğim o ki anneler üzülmeyin, pes etmeyin, kazanacaksınız 😍