gozdesh ateşi normal bence havalar sıcak malum. Size tavsiyem karyolanın yatağını yere koymayın çünkü aşırı sırt ağrısı yapıyor. Ben öyle denedim kızımın da sırtı ağrıyordu sürekli uzanmaya çalışıyordu. Yaylı olduğu için sanırım yerde olmuyor. Direkt döşek falan varsa öyle serin daha rahat olur